söndag 29 mars 2009

Sommartider

Nu var det sommartider igen :)
Nu önskar jag bara att det blev sommarväder oxå :)

Fick lite tråkiga nyheter idag.
Min farmor som fyller 91 år om en månad hamnade på sjukhuset för en vecka sedan. Hjärtinfarkt, lunginflammation och hjärtsvikt. Hon blev bättre men nu mår hon sämre igen och kommer nog inte att kunna åka hem igen. Jobbigt när kära släktingar blir sjuka. Men med tanke på åldern är det ju egentligen ganska väntat.

I morgon och på tisdag är maken ledig, såååå skönt för då kan jag koncentrera mig på att plugga. Kan verkligen behövas efter en ensam helg med alla barnen!!
Idag försökte jag verkligen plugga, men det vara bara att ge upp efter en stund :( För efter att ha blivit avbruten 10 ggr på fem minuter insåg jag att det inte var någon idé. Fem barn som spelar Wii är ju inte direkt tysta ;)

Jag är uttråkad!!
I mitt förhållande alltså...... Jag brukar bli det ibland och då brukar jag fantisera massor... Det är speciellt en person som har dykt upp väldigt mycket de senaste 3 åren eller nåt. Fantasierna kommer och går liksom, nu börjar fantasierna dyka upp mer och mer och träffar jag honom så blir det alltid ännu värre....som nu...

1 kommentar:

Fröken ia sa...

nu snurrar du i nattmössan...