fredag 20 mars 2009

Fredag nu igen!

Idag har jag möblerat om lite, eller ganska mycket :)
Jag har bytt ut allt i två rum och klätt om våran sängavel. Nu har jag ont i ryggen men än så länge är jag ovanligt pigg, kommer väl att däcka i soffan om en liten stund...
Men jag tror att det blir bra iaf. Barnen får lite mindre lekyta, men bättre plats att hålla på med datorerna. De börjar ju bli stora så de leker ju inte på samma sätt längre men sitter gärna vid en dator.
Vårat nya sovrum blir väldigt bra :)
Nu kan man äntligen röra sig där inne och jag fick t om plats med en liten datorhörna till mig :)
Väggarna är ju ganska nymålade där inne så nu känns det fräschare än sist vi hade det rummet som sovrum. Ska måla en vägg grå och sen fräscha upp på några små ställen där barnen har varit framme med smutsiga fingrar.
I barnens nya lekrum ska alla väggar målas vita när det finns tid och lust men just nu får all målning vänta för jag måste koncentrera mig på skolarbetet.

Hade prov i att lägga in löner i ett dataprogram i måndags, jag fick MVG = alla rätt :) Känns så skönt för jag vill verkligen jobba med löner!!

Nu ska jag göra en kopp te och koppla av....
....i morgon ska jag rensa och sortera leksaker :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Whhiiii till MVG:et.....dutti, duti!! <3 puss!!