tisdag 22 december 2009

Dan före dan före dopparedan...

Två dagar kvar till Julafton ochjag har fortfarande ingen riktig julkänsla :(
Granen är klädd, julgodiset är fixat, MASSOR av snö har kommit och ändå saknas känslan...
I kväll ska jag försöka orka griljera skinkan. Slutar 21, så vi får väl se...

Vi brukar oftast äta Julgröt till frukost på julafton, men i år får vi nog ta det till middag dagen före. Jag börjar jobba kl 7.00 på julafton och äter frukost på jobbet. Slutar kl 16 och då ska jag direkt till mina föräldrar där make och barn väntar :)

På lördag fyller maken år. Vi brukar alltid ha folk här då eftersom de flesta är lediga då. Även jag är faktiskt ledig :) Vi brukar nästan alltid bjuda på smörgåstårta, gott att slippa julmaten :)
Men i år vet jag inte alls hur det blir. Vet inte om någon kommer....vet inte om jag har tid att fixa smörgåstårta... Jobbar ju på juldagen....

På söndag är det våran 8:de bröllopsdag... Skulle vara kul att fira det men vet inte hur... Varför ska alltid jag fixa barnvakt när vi ska göra något??

Börjar känna mig lite förkyld igen :( Det blir väldigt mycket springande från kyla till värme på jobbet. På lagret är det lika kallt ute som inne! Varmast är det i butiken och där är det ändå ganska svalt. Inte konstigt att man blir förkyld...

Inga kommentarer: