onsdag 16 december 2009

Shopping

Vi hittade bra överdragsbyxor till barnen. Bra kvalitet till bra pris! sånt tycker jag om :)
Hittade även rejäla skor till barnen, men jag fick vara utan :(
Måste även försöka köpa tre julklappar på fredag....

I morgon jobbar jag 8-18 på favoritavdelningen :)
Sen är jag ledig tre dagar och har massor att fixa.

Har varit deppig idag :(
Hatar verkligen vårat hem när det ser ut som det gör. Det verkar som om det bara är jag som vet var saker och ting ska vara. Maken verkar inte ens hitta papperskorgen :(
Vi har även alldeles för mycket saker och det gör ju inte saken bättre. När jag ska försöka ta tag i rensandet så känner jag mig totalt maktlös och blir helt apatisk istället :(
Vet inte hur många gånger som jag har varit ledig och har bara suttit i soffan HELA dagen, utan att överdriva alltså. Har fått tvinga mig själv att kliva upp ur soffan för att få någon mat i mig och för att hämta barnen.
Om maken har varit ledig samtidigt som mig så är jag bara arg och sur hela tiden som vi är hemma. Är jag hemma med barnen skäller jag ofta på dem utan större anledning. Orkar inte göra något med dem. Vill inte ha deras kompisar här och är väldigt tacksam för att vi inte har några spontana vänner som vill komma över och fika helt plötsligt.
Vill verkligen inte må så här!! Vill absolut inte vara arg och sur på barnen hela tiden, skulle vilja pyssla och fixa med dem.

1 kommentar:

Carol sa...

Jag kan säga att jag är nog i samma sits.. det är verkligen bara jag som vet var saker ska vara, och jag kan stressa upp mig så mycket att jag nästan börjar gråta när det är rörigt, och man skulle verkligen behöva hjälp med utrensningar och städningar och därför blir inget gjort alls istället. Mycket för att man även vet att hinner man inte rensa allt på en gång så blir det ännu mer röra sen när alla kommer hem.. jaja..
Kram