onsdag 23 december 2009

I morgon...

....är det Julafton.
Barnen har längtat och önskat. Räknat ner dagar och fantiserat om klappar :)
Själv tycker jag bara att tiden har gått så otroligt fort!! Men lite julkänsla har jag nog fått till slut. Griljerade skinkan idag efter jobbet. Vi åt tomtegröt med julskinksmacka :) Mums!!
Längtar tills i morgon, att äntligen få äta julmat...
...men först ska jag jobba 7-16.

I går jobbade jag till 21 och det var helt galet mycket folk när jag slutade!!!! Hela parkeringen var smockfull med bilar och det var kunder överallt!! Inte blev det bättre att leveranser var försenade och mycket var slutsålt. Men det är ganska kul ändå när något händer :)

Har inte så mycket att skriva om just nu, mer än mitt jobb såklart.

Försöker lära mig sminka mig själv bättre. Men än så länge är jag alltför bekväm av mig för att orka sminka mig på morgonen. Sen är jag så pass ovan, så OM jag sminkar mig så lyckas jag alltid klia mig i ögat utan att tänka mig för :S
Men jag lär mig väl någon gång :)
Har iaf köpt lite kvalitetssmink som jag knappt har hunnit testa ännu. Behöver köpa några penslar och rouge, kanske något läppstift oxå... Men det får jag ta efter nyår eller nåt. Kul är det iaf. Barnen tycker att jag ser ut som någon annans mamma :)

Inga kommentarer: