torsdag 10 december 2009

Stressigt

Klockan är bara halv ett och jag har varit i farten sedan 7.00.
Började duka fram frukost och märkte snabbt att vi inte hade något smör :(
Övertalade barnen att de skulle äta frukost i skolan istället och de protesterade ingenting faktiskt :) Så kl 7 travade vi iväg.
Jag gick snabbt hem igen och åt frukost själv. Sen gick jag tillbaka till skolan och hämtade T, hon skulle till logopeden.
Efter logopeden åkte vi tillbaka till skolan igen och jag gick hem. Så nu sitter jag och äter lunch och ska snart åka till jobbet...
Fy faan vad skönt det skulle vara med körkort sånna här dagar!!!
Får väl bli mitt stora projekt 2010!!

I morgon är jag iaf ledig :)

1 kommentar:

Sandra sa...

Fika imorgon då?? Ska träffa en kompis, Malin, imorgon kl...och då eller lite senare (typ elva) kommer mamma....Vad sägs?? <3<3<3<3 PUSS