söndag 27 december 2009

Julen är slut.

Jahapp, då var julen slut då. Den försvann lika fort som den kom ;)

Hade ett kort julfirande hos mina föräldrar. Det var väldigt trevligt. Barnen tjatade om paketöppning såklart, det hör väl liksom till :) Men annars var det en lugn och skön julafton. Jag jobbade ju 7-16, så jag var ganska trött. Barnen fick inte överdrivet med julklappar och det är väldigt skönt. Då uppskattar de sina presenter mer anser jag.

Själv fick jag två ljuslyktor som döttrarna hade gjort i skolan.... Maken och jag köper aldrig julklappar eller presenter åt varandra. Ibland är det väldigt tråkigt :(

Juldagen jobbade jag oxå...

Men nu är jag ledig några dagar :)
Jobbar igen på tisdag och onsdag och är ledig över Nyår.

Idag har maken och jag bröllopsdag!!!
8 år sedan vi gifte oss :)
Vi ska fira dagen med att åka till Ikea :D
Nej, vi får väl fira någon annan dag, nåt annat år eller nåt sånt. Vi har ingen barnvakt...

Inga kommentarer: