måndag 7 december 2009

Måndag

Nu borde det helt enkelt vara officiellt att jag har fått en tjänst på jobbet som jag har sökt. Jag är ledig idag så jag har ju inte sett mitt namn på anslagstavlan ännu :)
Tjänsten är på 20 timmar i veckan så jag kommer försöka jobba några extrapass varje månad.
Så min "hemlighet" var inte roligare än så ;)
Men för mig är det jäkligt kul för jag trivs så himla bra på jobbet :D

Idag får jag även svar på anställningsintervjun som jag gjorde i tisdags...
....men jag har redan gjort mitt val även om jag skulle få det jobbet.

Om några timmar ska jag och en vän leka fotomodeller för en dag. Inget jag direkt har drömt om, men en grej som jag känner är väldigt viktig för min utveckling just nu :)
Så det ska bli riktigt kul iaf :)

2 kommentarer:

Carol sa...

Grattis grattis!! Måste kännas superskönt ändå!! :-D
Krammmm

Carola m 8 sa...

Stort grattis:)