torsdag 2 april 2009

Tröööötttttt

Är sååååå trött!!
Är verkligen trött i HELA kroppen. Vill bara lägga mig ner och sovasovasova. Hatar att vara såhär för man blir gråtfärdig för ingenting. Skulle behöva äta bättre tror jag...

Igår hade vi superprovet!!
Vi hade 3½ timme på oss och jag utnyttjade varenda minut av den tiden. Trodde aldrig att jag skulle sitta så länge men det behövdes verkligen. Men jag tror det gick ganska bra, inte MVG direkt men det borde bli G iaf. Får veta resultatet på tisdag...

I morgon har vi prov i löner :) Det är mitt favoritämne så jag behöver inte plugga. På senaste löneprovet fick jag ALLA rätt :D
Vill verkligen jobba på en löneavdelning!! Nån som vill ha mig??

På tal om jobb har jag inte hört något om jobben jag sökte förra veckan :(

Om tretton dagar börjar min praktik :) Det ska bli sååå kul och intressant. Kanske man får några aha-upplevelser när man kommer ut...

Jag har börjat läsa en blogg som en gammal skolkompis från högstadiet skriver. Hon skriver precis så som jag vill kunna skriva :) Mycket och intressant!! Hon skriver så beskrivande så man kan verkligen se allt framför sig och sen har hon mycket bilder, det gillar jag :)

I helgen ska vi vårstäda här hemma. Det var tydligen mitt förslag.... men det har jag absolut inget minne av. Jag sa att jag skulle måla i sovrummet och då protesterade maken och sa att vi skulle ju städa... och vill han det är det väl lika bra att hänga på :)

Men nu ska jag försöka måla en byrå eller två (av fyra).................

Inga kommentarer: