onsdag 22 april 2009

Drömjobbet

Jag har verkligen fått en underbar praktikplats!!
Personalen är superbra och stämningen är lättsam och alla är på samma nivå liksom. Jag trivs superbra och känner redan sorg att halva praktiken snart har gått. Jag skulle verkligen vilja jobba där!!

I morgon ska jag träffa ägarna till den butiken där jag har varit på anställningsintervju. Får väl se vad de säger... Om jag har ett jobb eller inte...

Jag har även bestämt mig för att söka massor av arbete som ekonomiassistent och som löneadministratör...
Ska även söka lite olika utbildningar till hösten för säkerhets skull. Har hittat en utbildning som jag verkligen skulle vilja gå, men det börjar först någongång nästa år :(

Många planer... men man måste ju gardera sig ;)

2 kommentarer:

Livet i kvadrat.. sa...

Tänk önskeläget..att de erbjöd dig ett jobb..åh det vore ju underbart...

önskedrömmar sa...

Det håller jag med om, men det blir säkert inte så :(