söndag 26 april 2009

Förkyld :(

Typiskt att jag ska bli förkyld nu :(
Men jag bara SKA till praktiken i morgon för jag tycker verkligen att det är superkul där :)

Enligt min "Bibel" (The Secret) ska man föreställa sig att man är eller gör det man önskar sig, typ om man önskar att man var rik ska man föreställa sig att man verkligen ÄR det. Se framför sig alla pengar man har och se hur mycket man har på alla konton.
Jag önskar att jag får ett jobb på min praktikplats och det är ju inte direkt svårt att föreställa sig eftersom jag gör precis det jobbet jag drömmer om :D

På tal om önskedrömmar så är vårat drömhus till salu igen, den här gången är det topprenoverat och "bara" 200000kr dyrare :) De kan ju inte ha tjänat något på den affären direkt.
Typiskt att det är till salu nu när vi inte kan köpa det! *surar*

Måste ringa mitt sommarjobb och boka om en tid när jag ska provjobba. Usch, hatar verkligen att ringa!! En fobi som verkligen vägrar försvinna!!

Nu ska jag rensa vidare innan barnen ska till simskolan. Åh, vad jag önskar att jag hade körkort ibland....

Inga kommentarer: