onsdag 15 april 2009

Praktik

Idag var första dagen på min praktik :)
Jag fick ett eget "bås" i ett kontorslandskap, med egen dator och egen mailadress :)
Fick även lunchkuponger för att kunna äta gratis i deras personalmatsal under hela praktiken :)
Sen la de även in en bild på mig och info om vem jag är på deras intranät :( Det var ju inte lika kul ;)
Alla är väldigt trevliga. Har fått så mycket information idag så huvudet är helt fullproppat. Men det var kul för jag trodde inte att jag skulle fatta något, men jag kände igen allt och förstod nästan alla ord :D
Det kanske kan bli en Ekonomiassistent av mig med ;)
När vi gick till "matsalen" så gick vi igenom hela Globen, det kommer ta väldigt lång tid för mig att hitta den vägen!! Snacka om labyrint...

Men hur gör man för att ställa om från att ha pluggat korta dagar till att jobba heltid?? Hur hinner man med hem och familj??

3 kommentarer:

Fröken ia sa...

Man kan om man vill och det går.

Livet i kvadrat.. sa...

åh vad stolt jag är över dig !!ja visste det..åh vad glad att de verkar trivas med dig oxå :-)

<3 massor av kramar!!

Bikthörnan sa...

Bikthörnan är en ny blogg, som fungerar som en biktstol. Där bloggare/människor skickar in ett mail (eller en kommentar) med en bikt (anonymt, eller underskrivet/länk)som sedan kommer upp på bloggen, där man kan få hjälpsamma kommentarer. Bikten kan handla om vad som helst. Välkommen med din bikt. :) /Bikthörnan