tisdag 28 april 2009

Färg

Min blogg har fått lite mer färg :)
Passar väl bra nu när det är vår och så?? Jag vill ha lite förnyelse i mitt liv just nu och då är det ju en bra början med bloggen ;)

Jag är fortfarande förkyld och det har satt sig på luftrören som vanligt :(
Hade feber i går och även idag så jag har inte varit på praktiken :( Vill ju verkligen dit!!! Det är ju bara 1½ vecka kvar där :(

Maken har gett oss lite extra jobb i helgen... Måla väggen högst upp i trappen.... Inte det roligaste jobbet direkt men det kommer bli bra när allt är klart :)
Sen ska vi möbler om lite mer...
Jag rensade lite i helgen som var och ska göra det nu i helgen igen. Har kommit fram till att vi har mycket liknande saker som är utspridda i olika skåp och lådor, typ dator-grejer (spel, sladdar och gamla disketter), skarvsladdar och laddare till olika saker, cd-skivor, verktyg. Ja listan kan bli lång!! Mycket ska kastas, men det viktigaste just nu är att få allt som hör ihop till samma ställe så vi kan rensa ut det som inte behövs.
Mycket planer - lite tid...

Snart ska maken och jag upp till centrum och storshoppa på apoteket ;) Sen ska vi hämta ut ett paket med kläder åt mig . Wohoooo :)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Fint med lite färg gumman!! <3

Carol sa...

Fint!!!
Så typiskt att man ska bli sjuk när man väl får göra något roligt!!