fredag 10 april 2009

Jag har fått nog!!

Jag har fått nog av mitt hem!!
Lite ska bara bytas ut mot bättre, men mycket ska bort!!
Jag pratar om möbler och förvaring.
Men sen ska annat oxå bort såklart, som kläder och prylar. Vi har alldeles för mycket av allt!! Jag har övertalat maken om att jag ska sälja mycket av hans prylar på loppisen nästa vecka för han vet ändå inte vad han har. Maken sparar gärna datorprylar, elprylar och verktyg "för att det kan vara bra att ha". Men behöver han ha något så åker han ändå och köper en ny för att han vet inte om att han har en eller så hittar han den bara inte. Så nu har jag fyra dagar på mig att rensa ALLT innan jag börjar praktisera :)
Det kliar verkligen i fingrarna men först har jag några hushållssysslor att göra :(
Så är jag ju ensam med barnen och måste laga mat till dem och vara fredsmäklare när de tjaffsar för mycket :(

På onsdag börjar allvaret!! Då får jag veta om jag har valt rätt utbildning...

Inga kommentarer: