tisdag 14 april 2009

Nervös

Nervositeten byggs på mer och mer...
...i morgon börjar jag praktisera.... Känner mig förväntansfull men samtidigt är det superläskigt! Tänk om jag precis har ägnat nästan ett år till något som inte passar mig alls??
Men det är bra med kunskaper och jag har ju kommit fram till att jag gärna vill jobba med löner....eller starta eget företag :)

Nästa vecka ska jag träffa ägarna till det företag där jag har eventuellt fått jobb :)
Det känns oxå spännande...hoppas de oxå tycker att jag passar in :)

På lördag är det Loppis som gäller... vet inte hur jag ska hinna med att plocka ihop allt jag vill ha med.

Idag har vi köpt lite nya hyllor till barnens rum, några begagnade och ett par nya. De nya ska flyttas ut i förrådet när vi har kommit på en bättre lösning till barnens rum.
Vi har även köpt två Elfa-stommar med trådkorgar till hallen. Vi måste verkligen utnyttja alla utrymmen som finns för förvaring. Compact living eller nåt ;)

Nu måste jag krypa ner i sängen så jag orkar jobba i morgon....

Inga kommentarer: