tisdag 7 april 2009

Tankar

För 10 år sedan skulle jag och maken ha blivit föräldrar för första gången...
Jag har inte tänkt så mycket på det, men så fyller makens systerdotter 10 år nu och då dyker tankarna upp.
Jag var aldrig ledsen för missfallet när det hände, bara överlycklig att jag kunde bli gravid. Vi hade ju försökt så länge utan att jag ens bli gravid.
Men nu har iaf tankarna börjat komma... Fast hade vi fått det barnet så hade vi ju inte haft våra barn vi har idag och jag är ganska nöjd med dem :)

Igår fick jag veta resultat på det stora bokföringsprovet vi hade förra veckan, VG!! Otroligt nöjd är jag för det var ett svårt prov!!
En liten stund efter det glada beskedet ringde telefonen...
... det var från jobbet jag hade sökt som jag var mest intresserad av...
...de tyckte att jag skulle passa utmärkt hos dem!! Yippppppiiiiii :)
Mycket nöjd är jag över mig själv idag :)

Nepp, nu kallar tvätten på mig...

Inga kommentarer: