torsdag 23 april 2009

Torsdag...

Nu har jag iaf fått ett sommarjobb :) Det känns otroligt skönt att sommaren är räddad :)
Jag trodde ju att jag skulle på en andra intervju med butiksägarna idag, men det visade sig vara ett infomöte för sommarjobbare... Så jobbet var helt enkelt redan mitt :) Tokigt det kan bli......

Tur att vi får lite skattepengar eftersom jag får lön först i slutet på juli. Får ju nästan inga pengar i maj och inte en krona i juni :( Ja förutom skattepengarna dårå :D

Vi håller på att möblera om lite här hemma, återvänder våra egna möbler på annat sätt liksom.... Vet inte om det blir bra, men det blir nog iaf lite BÄTTRE.
Jaja vi får se hur det blir i slutändan...

I helgen ska jag göra massor av skoluppgifter som jag ligger efter med :(
Ska även deklarera, men det tar ju bara några sekunder för min del.
Maken jobbar, tråkigt! Men då slösar vi iaf inga pengar ;)

1 kommentar:

Nette sa...

Grattis gumman till sommarjobbet! Kan bli en aningen jobbigt om man pluggar och inte får en krona under sommaren *S*.

Du får ju lägga ut lite före och efter bilder på möblerna som ni återanvänder, det kommer att bli kanonbra!

Har lagt till din blogg på min så att jag kan följa de dagliga turerna hihihihhi

Många kramar och ha en fortsatt strålande helg!