söndag 25 januari 2009

Besviken

Deppig dag idag. Vet inte varför, men jag var deppig redan när jag vaknade. Inte av någon speciell anledning utan bara lite allmänt helt enkelt. Kände mig apatisk och grät för ingenting :(
Vissa dagar är ju så där ibland.
Det blev bättre under dagen iaf. Barnen städade sitt lekrum efter ovanligt lite tjat från min sida, ibland är det bra att mamma gråter tydligen ;)
Jag tvättade fyra maskiner, diskade, lagade mat åt barnen och dammsög. Så det blev fart på mig :)
Gårdagen gick åt att springa på barnkalas hela dagen och jag var helt slut :( Därför var det viktigt att jag gjorde mycket idag.

Min besvikelse kom när maken kom hem :(
Han hade lovat att bara han och jag skulle äta pizza så jag lagade mat bara åt barnen såklart. När han kom hem kläcker han ur sig att han åt pizza till lunch!! Så undrar han varför jag blev sur!!
Nu blev jag inte sur utan bara besviken. Hade en känsla av att det inte skulle bli någon snabbmat för min del så jag hade gjort bulgursallad med kyckling som jag åt av. Maken fick äta rester!!

Men nu ska jag väl krypa ner i sängen så jag orkar springa hit och dit i morgon som jag alltid gör på måndagar :(
Ca 1,4 mil går jag varje måndag...

3 kommentarer:

Carol sa...

Klart man blir besviken, det handlar ju inte om att man så gärna ville ha pizza utan att ni bestämt det och han visste om det..

Hoppas det är bättre idag!

Kram

Fröken ia sa...

Men du fick ju pizza tillsist ;0)

önskedrömmar sa...

Jag får alltid som jag vill till slut ;)