tisdag 13 januari 2009

Terminen har börjat

Japp, igår började allvaret på riktigt!!
Den här terminen kommer att bli väldigt hård!! Men jag tror att den kommer att bli väldigt rolig :)
Lite nya ämnen som jag nämnt förut. Löneadministration verkar vara väldigt intressant, kanske min nya karriär :)

Ljuspartyt är bokat!
15 februari blir det.
Carol, du är hjärtligt välkommen!! Men se till att ha bebisen utanför magen då så vi andra kan få gulla lite med honom eller henne ;) Mitt bebissug behöver bli lite mättat :)

Fortfarande lite ont i bihålorna :( Och just nu ont i huvudet oxå :(
Trött som jag vet inte vad!! Jag vill ju börja träna! Men just nu orkar jag ingenting :(

I morgon börjar trillingarna på Scouterna, ska bli spännande att se vad de tycker om det :)

1 kommentar:

Carol sa...

Hehe, jag ska göra mitt bästa! ;-)

Leon går på scouterna i Handen och han tycker det är jättekul, Smilla har provat men är lite tveksam -som till allt!