torsdag 1 januari 2009

Bokslut 2008

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
- Sa upp mig från två jobb inom 6 veckor
Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2009?
- Jag brukar aldrig ge något. Men i år ska jag försöka mig på att ge löften jag kan hålla.
Fick någon i din närhet barn?
- Ja TRE stycken i närmsta familjen!!
Dog någon i din närhet?
- Makens mormor
Vilka länder besökte du?
- Finskt vatten...
Vad skulle du vilja ha 2009 som du saknade 2008?
- Ett välbetalt jobb som jag trivs med.
Vilket datum från 2008 kommer du minnas, och varför?
- Det får nog bli 2 mars, min älskling planerade den kvällen så mysigt för bara oss två :)
Vad var det största du åstadkom?
- Att jag vågade ta steget för att förändra mitt liv.
Vad var ditt största misslyckande?
- Att jag inte fortsatte träna när jag väl började :(
Vems beteende förtjänade att firas?
- Sandras, som vågade stå emot sin kräkfobi när Ella blev sjuk.
Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg?
- Min senaste chefs beteende!!
Var tog det mesta av dina pengar vägen?
- Till skulder :(
Vad gjorde dig jätte-, jätte-, jätteexhalterad?
- Att jag klarade av första terminen på min utbildning :)
Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008?
- Apologize
Bästa filmer 2008?
- Mama Mia the movie
Vad önskar du att du hade gjort mer av?
- Tränat
Vad önskar du att du hade gjort mindre av?
- Lata mig
Favorit-TV-program?
- CSI och liknande serier
Vilken var den bästa boken du läste?
- The Secret
Vad gjorde du på din födelsedag?
- Hade en helkväll med min man som han hade planerat :) Bio och middag.
Hur skulle du beskriva din stil 2008?
- Tråkig som vanligt.
Hur höll du dig ifrån att bli galen?
- Gjorde jag det?
Vem saknar du?
- Vänner att umgås med.
Vem var den bästa nya personen du träffade?
- Flera av mina klasskompisar, ingen speciell.
Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2008:
- Kan inte komma på något...
Lärde du dig något nytt under 2008?
- Massor!!! Jag studerar ju ;)

2 kommentarer:

Sandra sa...

He he he...skön lista!!
Och TACK för att du tyckte att mitt beteende behövde firas!! lav jooo!! PUSS!

Jess sa...

Hej tjejen! Hoppas du har ett bra lov och hinner vila ut dig ordentligt. Nu är det snart dags igen! Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det, hehe. Tyckte det där "Bokslutet" var lite roligt..funderar på att sno det till min blogg :-) Om jag nu lyckas svara på allt? Jaja, kul att du följer min blogg iaf, ska börja följa din oxå nu. Gott nytt år och kram!