torsdag 8 januari 2009

Ont!!!

Vaknade vid halv fem i morse, (på soffan) av att jag hade så jävelusiskt ONT övanför ögat!! Trodde huvudet skulle sprängas eller iaf att ögat skulle ploppa ut eller nåt. Vred och vände mig ett antal gånger, försökte ignorera det onda så länge som möjligt för jag var så trött.

Till slut var jag tvungen att gå upp och ta två alvedon, efter två timmar hade jag fortfarande väldigt ont men det var lite bättre. Tog en Brufen och nu känns det ännu bättre fast det gör ont fortfarande.
Det var länge sedan jag hade ont bihålorna men jag har inget minne av att det någonsin har gjort så här ont :( Men som vanligt är jag för envis för att gå till läkaren och besvära dem...
Får se hur det känns i morgon...

Spelade Mario Kart med R i morse. R är inte så jättebra på det och gissa hur bra jag är!! Kul att förlora mot en 4-åring!! :(
Måste öva i smyg!! ;)

Just nu sitter maken och R och spelar Lego Batman, där spelar man MED varandra ist för MOT varandra...

Nu måste jag blunda en stund och hoppas att det onda är borta när jag vaknar...

2 kommentarer:

Carol sa...

Haha, gåg att vi har samma bloggrubrik ;-)
Usch för att ha ont sådär, det är verkligen hemskt!! jag brukar få det när jag börjar jobba, tror det är mycket spännningsvärk med!

önskedrömmar sa...

Det är alltså bihåleinflammation jag har :( Inte kul!

Jag är inte avundsjuk på ditt onda direkt. Hoppas bebisen behagar komma ut snart så du slipper ha så ont.

Kramisar...