fredag 30 januari 2009

Klämd hand

I morse lyckades jag klämma handen i bildörren!!
Men oturligt nog var det inte min utan sonens :(
Vi har en skjutdörr bak som jag skulle dra igen precis när A skulle krama mig, han hade handskar på sig och bilen stod i uppförsbacke så det gick ganska bra ändå. Men usch vad jag kände mig hemsk :(
Han fick iaf inga men av det, tummen är lite öm och har ett litet blåmärke, men han kan böja alla fingrar utan problem :)

Idag fick vi ett lån beviljat för att lösa våra krediter :)
Så nu är alla kreditkort klippta :) Känns otroligt skönt!!
Vi har tagit lån förrut och löst bort alla krediter men vi har inte klippt korten :(
"Ska bara ha dem som reserv" har varit mitt standardsvar...
Men nu är det klippta och vi ska skicka in kort och uppsägning så fort skulderna är lösta. Pengarna kommer nästa vecka hoppas jag :)
Vi har t o m klippt IKEA-korten!! Den krediten har vi haft väldigt många år...

Jag har börjat planera framtiden lite...
* Utlandsresa någongång under 2010.
* Husköp någongång runt 2011.
Jag som inte ens vet om jag har jobb efter utbildningen?!?!?!
Men man ska vara optimistisk :D

Nu ska jag betala räkningar...bättre sent än aldrig ;)

Inga kommentarer: