onsdag 21 januari 2009

Frisören

I morgon ska jag klippa mig igen...
....men den här gången ska det bli KORT!!
Men kan inte riktigt bestämma mig för vilken frisyr :(
Vad tycker ni??
Mitt hår mår inte så bra som jag vill så därför måste det bli kort. Helst vill jag nog ha första frisyren men vet inte riktigt om håret håller för det.
Sen har vi ju det där med färg oxå... Mitt hår är väldigt grått!! Jag är trött på att färga det men vad ska man göra?? Funderar däremot på att inte färga lika mörkt som jag brukar. Men jag vet inte vad jag har för färg egentligen :(
Har fortfarande ont i bihålorna :(
Det känns bra på morgonen så då tänker jag att jag inte behöver ringa min läkare. Men på kvällen ångrar jag mig eftersom jag har ont. Har ju lektion på läkarens telefontid så då blir det ännu jobbigare att ringa :(
Nepp, snart dax för sängen...

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag röstar för första frisyren!! :-D

Carol sa...

Jag röstar också på ettan!
Hoppas du blir bättre snart!
Kram