tisdag 6 januari 2009

Ommöblering

Idag har jag mått lite bättre än i går, men jag har och har haft feber hela dagen. Men eftersom jag har varit ensam med alla barnen så blir det ju inte mycket vila direkt. Så jag har möblerat om deras rum :)
I rum 1 började jag med att flytta två stora garderober till mitten av rummet, flyttade även våningsängen till andra sidan rummet.
I rum 2 flyttade jag en bokhylla tvärs över rummet och en garderob till motsatt hörn. Sen flyttade jag ut en bokhylla från rum 1 till rum 2. Sen började det värsta!! Att skruva isär våningsängen i rum 2 för att sedan skruva ihop den i rum 1. Det gick ganska smidigt iofs eftersom jag har gjort det förrut. Men med feber och bråkiga barn är det inte det lättaste...
Det mesta är iaf gjort nu, och det är skönt!!
Nu är det bara småfixet kvar, som t ex rensa och sortera alla leksaker och kläder!! Men maken jobbar ju i helgen och vi andra ska ju ingenstans...

I morgon ska jag jobba, börjar kl 7.00!! Hur ska jag klara av att komma upp ur sängen i tid?? Barnen börjar även i skolan... Det blir inte kul att få upp dem, det kan jag lova!!

Sitter just nu och tittar på Drömkåken, en gammal favorit från förr :) Ibland kan bli glad för att man inte bor i hus ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du, det där låter ju som den ultimata saken att sätta igång med när man har feber;)
Du är ju galen!
Hoppas att du kommer upp i tid i morgon!
God fortsättning!