torsdag 29 januari 2009

Trött...

Trött som vanligt :(
Har varit hemma idag för jag skulle försöka göra lite skoluppgifter i lugn och ro. Men så var ju maken ledig och då är det väldigt svårt att lämna soffan :(
Var så trött så jag sov ett par timmar runt lunch oxå, sen var det dax att åka och handla lite och hämta barnen. Maken fixade middag samtidigt som han hjälpte T och A med läxorna, under tiden färgade jag håret, duschade och mailade en uppgift till min lärare :)

I morgon är det ju redan fredag igen!!
Fattar inte att det går så fort!! Men det ska bli skönt med helg igen :) Kanske ska vi fixa barnvakt över natten mellan lör-sön, det var länge sedan och skulle verkligen behövas känner jag...
Jag ska försöka använda min skridskor på lördag :) Det ska bli spännande att se hur det går ;)

Idag fick jag äntligen mitt betyg från mitt förra jobb, det var bara 7 månader sedan jag slutade. Tur för dem att det var ett bra betyg ;)
På måndag ska jag hämta mina skolbetyg (från komvux), sen ska jag scanna in dem och skicka in till en ev blivande praktikplats... vad de nu ska med mina betyg till??

I helgen ska jag även hjälpa maken söka lite nya jobb...

Inga kommentarer: