torsdag 22 januari 2009

Nöjd

Äntligen har jag klippt av mig mitt hemska hår!!
Känner mig nöjd just nu iaf :)
Ska försöka färga håret i helgen, det blev vääääldigt grått.



Före- och efterbilder...
Det blev nog ganska likt frisyr nr 1 i förra inlägget :)
I helgen blir det barnkalas för hela slanten!!
Måste hitta presenter i morgon till två barn. Nästa helg är det minst ett kalas plus att vi tänkte fira R i förskott.
Allt börjar kännas väldigt stressigt i våra liv just nu :( Mycket som måste göras på så lite tid som möjligt. Jag tycker inte om den känslan, mår riktigt dåligt av den till och med :(
Ska försöka skriva en lista så jag kan tömma hjärnan lite.
Just nu känns det inte som om jag kan lära mig så mycket i skolan, har så mycket annat att tänka på, många saker att hålla reda på liksom. Tider som ska passas, datum att komma ihåg, tvätt som ska fixas, saker som ska lagas, läxor som ska läsas, skoluppgifter som ska göras (både mina och barnens), aktiviteter som ska ordnas med. Jag orkar inte så mycket mer just nu och inte blir det bättre av att min förkylning inte blir bra och att maken börjar bli sjuk.
Hur länge orkar man??

4 kommentarer:

Sandra sa...

Du blev så fiiiiin!!! <3

Carol sa...

vad bra det blev! :-)
Var klipper du dig??

önskedrömmar sa...

Tack tack!!
Jag klipper mig där halva släkten klipper sig :)
Farsta Salongen, Anita. Jag är nöjd med henne, hon vet vad jag vill ha liksom :)

Anonym sa...

Man orkar så länge man måste;)
men hoppas att det lugnar ner sig, för det är drygt att känna sig sådär på randen till vad man förmår.
Supersnygg frisyr, blev toppenbra!!
Ha en trevlig helg:)