söndag 9 november 2008

Bråkiga barn

Idag har barnen varit odrägliga hela dagen!!

Vi åkte inte till Nacka för vi var tvugna att åka till Botkyrka för att köpa en tapetrulle till. Efteråt åkte vi till Skärholmens Centrum för att äta lunch, men barnen var hemska så det slutade med att vi åkte hem istället. Åh vad ledsen jag var när vi åkte hem, jag var så besviken på dem :(

När vi kom hem åt vi en sen lunch och sen tapetserade jag hallen :)

Det första maken sa när jag satte upp första våden var att tapeten var absolut inte vi!! Men vi gillade den direkt när vi såg den och vi gillar den ännu mer nu. Men det är absolut inte våran stil. Vi gillar ljust och enfärgat, absolut inga mönster!!

Det är svårt att få fram en bild på tapeten som gör den rättvisa. Grundfärgen är bronsaktig och blommorna är iaf bruna, så fin cool tycker jag.

En bild på trappen måste jag ju lägga in oxå. Men den är bara grundmålad och trappstegen är inte målade alls.


1 kommentar:

Sandra sa...

Jag troooooor att jag gillar tapeten..men jag måste se den irl först!! ;-P Tjusigt med trappen!!

PUSS...