måndag 3 november 2008

Ny vecka

Den här veckan blir det mycket pluggande har jag tänkt mig iaf ;)
Maken är hemma hela veckan så han får stå för matlagningen och tvätten. Han ska visserligen hjälpa en kompis att lägga golv på torsdag, men resten av veckan får han leka hemmafru :)

På fredag är vi lediga från skolan för att gå på studiebesök på en ekonomiavdelning på ett företag. Det tar väl ett par timmar och sedan är man ledig, skönt :)
Nästa vecka har jag tre prov!! Ett är lätt så det behöver jag inte plugga till. Ett är väldigt svårt så det ska jag börja plugga till den här veckan redan. Det tredje behöver jag bara gå igenom några gånger.

Måla ska jag göra den här veckan!! Trappen och väggarna i hallen ska bli ännu vitare :)

Igår ringde Aidos nya ägare. Det fungerar väldigt bra! Skönt. De har köpt en hundsäng till honom som han redan trivs i. Jag tror att han kommer få ett underbart liv hos den nya familjen :)

Nu ska vi äta vitlökskyckling och ris, det luktar VÄLDIGT gott iaf :) Fast maken har ju inte gjort allt själv direkt...

Inga kommentarer: