onsdag 5 november 2008

Tråk tråk tråk

Jag är världens tråkigaste, lataste och mest värdelösa människan i världen!!
Så känns det idag iaf :(
Får aldrig något gjort här hemma. Jag vill göra massor med barnen ute men det blir heller aldrig av, värdelös mamma helt enkelt. Jag pratar aldrig med någon, har inget vettigt att säga och för feg.
Usch, riktigt osams med mig själv är jag idag.

Är trött på allt!!
Varför kan man aldrig ha pengar så man kan slänga allt man har här hemma och bara köpa nytt?? Vill förnya möbler och kläder till hela familjen.

Nu ska jag nätshoppa lite kläder till mig. Alla mina tröjor är superkorta och min jacka likaså =kall rumpa i vinter :(
Skulle behöva en ny jacka som är varmare än min, men har man inte råd så har man inte. Barnens behov går först.

Jag hostar fortfarande :( Måste gå till läkare, men känner mig så fånig. Men det verkar som om jag har fått förkylningsastma :(

Fy vilket deppigt inlägg det här blev...

2 kommentarer:

Sandra sa...

Du är inte värdelös!! älskar dig!!! PUSS PUSS!!

Ring när du känner dig sådär!!

Carol sa...

Jag tror mååånga mammor känner så där!(inkl jag!)Man känner sig larvig och dum som inte kan vara "som alla andra".. och sen har man massa saker man borde göra som man aldrig gör.. Men vad gör det om hundra år???