onsdag 26 november 2008

Onsdag

Både igår och idag har jag varit ledig. I morgon går jag i skolan 8.30 - 13.10 och på fredag är jag ledig igen :)
Skönt schema den här veckan. Har däremot massor att göra och jag har inte gjort någonting :( Har två prov att plugga till till nästa vecka, och två prov veckan efter. Massor av tvätt att tvätta men det får maken fixa i morgon ;) Så får jag sortera in den rena tvätten i lådor och garderober när jag kommer hem efter skolan.
Idag åkte vi och handlade direkt efter vi hade lämnat barnen i skolan, 8.10. Efter det skulle vi ta det lugnt och jag skulle plugga. Men så ringde svärmor och ville ha hjälp för hon skulle köpa julklappar till alla barnbarn. Det tog tid att hitta alla klappar till 7 barn!
Sen åkte vi direkt och hämtade barnen och vi var hemma 16.30. Sen var det bara att fixa disken och laga mat innan maken skulle iväg på styrelsemöte...
Puh!!
Nu är jag helt slut och har inte hunnit med något skolarbete alls :(

I morgon ska jag försöka mig på att köpa lite julklappar. Våra barn kommer bara att få kläder av oss. Leksakerna från farmor får räcka! Sen är det lite andra små kryp som oxå kommer att få kläder ;)

Vi ska vara här hemma och fira jul. Kanske dax att ta reda på vilka som kommer...

1 kommentar:

Sandra sa...

Viiiiiii koooommer!! :-D