söndag 2 november 2008

Målat

Nu har jag grundmålat trappen :)
Hade jag inte lagt ut min lilla "att-göra-lista" här så hade förmodligen trappen fortfarande varit omålad. Det är bra med sporrar helt enkelt...
Men rensa garderoberna får nog vänta, är inte alls på humör för att rensa sånt idag. Men jag får väl se om jag ändrar mig, det är ju några timmar kvar av den här helgen...
Däremot ska jag ta hand om den rena tvätten idag. Har äntligen kunnat hänga lite tvätt nu när vi inte har någon hund längre. Det är bra för vi har alldeles för hög elkostnad :(

Det är tomt här hemma!
Mest märker man det på kvällen när man sitter i soffan och ska hämta något, inget stort schabrak som man måste knuffa undan!!
Så märker man ju helt plötsligt hur mycket mat barnen tappar på golvet :( Jag som trodde att man inte skulle behöva dammsuga lika ofta längre ;)
Jag tror nog att hela familjen saknar Aido, mer eller mindre... Det är skönt men ändå väldigt tomt :S

Nu ska jag nog göra lite mer nytta...

Inga kommentarer: