fredag 7 november 2008

Äntligen fredag.

Tack Carol och Sandra för era peppande kommentarer :)

Nu var det helg igen och det är såååååååå skönt!!
Min förkylning tyckte tydligen att det inte alls var dags att försvinna, så igår vaknade jag med ont i ena örat och runt ena ögat. Det blev bättre under dagen men såklart började susningarna i örat och de sitter fortfarande kvar :( Som om inte det var tillräckligt så känns det som jag har feber hela tiden :(

Idag har jag och några klasskompisar varit på studiebesök. Det var väldigt intressant men samtidigt blir jag lite rädd. Har jag verkligen gjort rätt val?? Att jobba på kontor och i butik är ju som dag och natt. Klarar jag verkligen av att sitta på kontor?? Skräckblandad förtjusning är nog en bra beskrivning på mina känslor just nu.

I helgen är maken ledig och vi ska försöka göra massor hemma. Kanske jag kan måla klart trappen oxå. Iaf så ska vi ägna tid åt övervåningen som man knappt ser i dagsljus under vintermånaderna :( Skulle verkligen vilja få ordning i vårat sovrum... Drömma kan man ju.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Everything for you my dear!! ;-D

PUSS!

Fröken ia sa...

Darling...när ska du sluta renovera och bli nöjd. Ständigt alla projekt.
Jag tänker men det blir inget på ett långt tag...även om köket kanske borde men ingen bråska.

Krya på dig...jag känner åxå att något är fel...väntar på att förkylning och feber ska bryta ut men det ligger latent just nu!!!

Gaa, lite hosta, lite magont och trött...