lördag 8 november 2008

Huvudvärk

Känns som om jag var ute och festade i natt :( Har huvudvärk och känner mig allmänt uttorkad. Men jag satt bara hemma i soffan igår ju...
Så just nu sitter jag i soffan igen och försöker ta det lugnt så huvudvärken försvinner. Vill ju börja med mina planer nu.

Jag ska skicka iväg maken och köpa gipsskivor och mdfskivor. Nu ska det byggas lite igen :)
Gipsskivorna är till vårat sovrum, ena väggen är full med hål och det bästa alternativet är att sätta upp renoveringsgips på den väggen innan den målas. Mdf:en ska vara till trappen, den måste ju bli klar innan jul.

Innan vi bytte rum med pojkarna senaste gången så hade jag massor av planer förvårat sovrum, jag kunde verkligen se framför mig hur det skulle se ut. Nu har vi så pyttelitet rum så mina planer gick inte att genomföra. Har inte alls kunnat komma på hur jag vill ha det. Men nu har jag äntligen fått lite idéer :) Mörkt vill jag ha det iaf... Grafitgrått och lila i någon form. Får se hur hur det blir. Just nu har vi två väggar som är gula och två som är gröna, vad som helst är bättre än det!!

Tror nog att huvudvärken börjar släppa lite nu :D

Inga kommentarer: