onsdag 19 november 2008

Skridskor

Idag har jag köpt skridskor till mig :D
Förra året köpte vi skridskor till barnen och jag försökte hitta till mig men alla kändes konstiga. Idag var vi inne i samma butik där vi köpte barnens och då hittade jag äntligen till mig :) Och så hittade vi hockeyklubbor till killarna. För ett par skridskor, två hockeyklubbor, en vattenflaska och en puck fick vi betala 500 kr, känner mig nöjd faktiskt :)

Dåliga nyheter är att de nya ägarna har fått ett litet problem med Aido så vi vet inte om vi kommer att få tillbaka honom :( Vill verkligen inte!!
De tycker verkligen om honom men han reagerar på fel sätt när han möter andra hundar, något som går att jobba bort men kräver en fast hand.
Jag hoppas på det bästa!! Håll tummarna att de väljer att behålla honom!!

I morgon har vi redovisning i skolan, USCH!! Hatar sånt!!
Fick tillbaka ett inlämningsarbete (grupparbete) idag, VG. Vi hade kunnat få bättre om vi hade fått lite mer tid på oss att lämna in första deluppgiften. Det var mest en av de andra tjejerna i min grupp som gjorde arbetet, jag har väldigt dåligt samvete för det men jag hade svårt att få tiden att räcka till just då :(
Så fick vi ett inividuellt inlämningsarbete igår som ska lämnas in om tre veckor, bokföring. Jag började med det igår redan och har svårt att förstå varför vi har så lång tid på oss... Måste nog läsa igenom papprena igen tror jag, kanske har missat något...

Jaha, vad ska man hitta på mer i helgen då??
Städa för en gångs skull kanske?? Skulle behövas, det blir ju ganska stökigt när man renoverar hela tiden ;)

Inga kommentarer: