fredag 24 oktober 2008

Barnfria igen

Maken och jag börjar bli riktigt bortskämda!!
Barnen sover hos sin farmor i natt och vi har precis skjutsat dit dem. Det var barnen själva som kom på idén. Vi har städdag i bostadsområdet i morgon men vi måste hämta barnen redan kl 12 så vi hinner inte städa så länge, kan ju fortsätta när vi kommer hem iofs...

Har varit i skolan idag, äntligen!!
Missade en lektion i bokföring i onsdags och idag fattade jag ingenting typ!! Men jag kom in i det lagom tills lektionen slutade.

Har hostat som en galning idag oxå, börjar få ont i revbenen :( Blir anfådd efter fem steg bara. Det rosslar rejält i hela bröstkorgen efter att jag har gått upp för en trappa och sen håller jag på att hosta en kvart efteråt :(
Nej, nu är jag riktigt trött på det här jäkla hostandet :(

Nu ska jag bara sitta och slöa i soffan. Gör väl ett ryck sen så jag kanske tar mig ut i köket och gör lite middag...

Inga kommentarer: