tisdag 21 oktober 2008

Deppig

Ska vara hemma i morgon oxå. Har feber och väldigt jobbiga hostattacker. Inte så kul att sitta i skolsalen då :(

Har gått fram och tillbaka till barnens skola/dagis idag, för både hämtning och lämning, det är ca 2,5 km enkel väg. Det blir några mil i veckan, minst två men det kan bli fler beroende på hur maken jobbar. Men med feber, hostattacker och jobbigt att andas är det inte speciellt kul att vara ute i regnet och gå. Idag hade jag helst velat ligga kvar i sängen hela dagen...

Jag har lagt in flera bloggar som jag läser i min blogglista. Jag tycker det är så kul att läsa andras bloggar, förmodligen för att jag är så otroligt nyfiken av mig :D
Det finns några bloggar till som jag följer, men har inte bestämt mig för om jag ska lägga dem i min lista ännu.

Nu ska jag försöka göra några datoruppgifter. Vi började en ny kurs i måndags och vi måste göra ett kapitel per lektionstillfälle den här veckan, jag har inte ens gjort klart första kapitlet. Visserligen gick jag samma kurs förra terminen och fick VG, så den är inte så svår direkt.

Inga kommentarer: