torsdag 2 oktober 2008

Extremt trött!!

Fattar inte att man kan vara så trött!!
Jag sover okej på nätterna, äter mina vitaminer nästan varje dag iaf. Och ändå är jag så äckligt trött!! Höll på att somna flera gånger i skolan både igår och idag. Inte får jag tag på några Koffein-tabletter heller :(

Prov har jag nästa vecka oxå, hur det nu ska gå när jag är såhär trött vet jag inte...

Har försökt pigga upp mig med en ny mobil idag :)
Det var dax att förnya abonnemanget och då passade jag på.


En sån här blev det. En Walkmanmobil i riktigt snyggt brunt. Har tröttnat på att att ha både Mp3 och mobil, så nu ska jag försöka mig på att lyssna på musik via mobilen. Hur ska det gå??

Nu är jag ledig tre dagar :D
På lördag ska jag på tjejmiddag med de trevligaste tjejerna från Kryssningen jag gjorde för några veckor sedan :) Riktigt trevligt ska det bli.
Annars så ska jag städa i helgen, både ute och inne. Vi har städdag i området både den här och nästa helg.
På tisdag är jag oxå ledig men då ska jag plugga engelska tänkte jag.

Men nu ska jag steka blodpudding och bacon, mums med sirap :)









2 kommentarer:

Anonym sa...

SIRAP??? till blodpudding och Bacon??? Uuuhh..låter INTE gott!!

Schysst mobil iaf...nöjd??

Carol sa...

Sirap?? Hur gör du då??