torsdag 23 oktober 2008

Fortfarande sjuk

Skulle ha haft engelskaprov idag, men valde att stanna hemma idag oxå. Hostar och har mig, vill inte störa mina klasskompisar med mina hostattacker.

Ska till frissan idag :)
Ska bara klippa topparna tänkte jag, men behöver nog kapa lite mer än så. Mitt hår är hemskt just nu :( Det bara rasar av mig och det är ganska torrt och risigt. Ändå har jag skärpt till mig med vitaminerna. Men det kommer nog kännas mycket bättre efter klippningen iaf.

Annars då?
Jag har ju varit hemma i flera dagar och då händer inte så mycket direkt. Skulle behöva göra massor här hemma men just nu är det för mycket och då får jag skygglappar på mig tydligen. Sitter i soffan helt apatisk, orkar ingeting och vill ingenting.

3 kommentarer:

Fröken ia sa...

Det roliga är att det spelar ingen roll hur mycket man än gör. Man har ändå minst lika mycket kvar att göra. Skiter man i att göra det man borde så blir det inte så många fler måste göra...förstår du!!

Tex min nya grej är att jag måste stryka alla kläder...VARFÖR? Det tar ju ändå aldrig slut

Carol sa...

Jag har fått i läxa att bestämma mig för EN sak att göra hema och sen göra bara den och inget annat, prova med det så kanske något blir gjort.. fast det ärsvårt kan jag lova!!

Sandra sa...

får man gå till frissan när man är sjuk?? ;-)


PUSS PUSS PUSS PUSS lav jooo