söndag 26 oktober 2008

Money money money

Äntligen har vi sålt våran crosstrainer :)
Två sekunder efter köparen hade åkt åkte maken och köpte ett Wii :D
Det var länge man såg de pengarna med andra ord :(

Jag och döttrarna har varit på Ikea idag, vi var väl bara där någon timme men det var ganska tillräckligt den här gången.

När vi kom hem tänkte jag att jag skulle rensa bland alla våra miljoner grejer. Men det blev ingenting av med det :(
Istället gjorde jag lite annat som t ex.
La ut en annons på vinterdäck som vi hade till våran förrförra bil...
Lagade middag, helstekt fläskkarre med potatismos och sås...
Letade efter broschyrer till crosstrainern...
Pratade i telefon med min mor...
Ja det var väl typ allt jag hann med :(

Nu sitter jag framför datorn, proppmätt!! och orkar inte göra något mer för dagen.
Det får bli soffhörnan resten av kvällen för min del!!

Alla mina barn är lite småförkylda, mycket hosta men ingen feber eller snuva. I morgon börjar deras höstlov och idag har ena dottern fått feber :( Varken maken eller jag kan vara hemma måndag eller tisdag. Trillingarnas fritids är stängt så mina föräldrar ska vara barnvakt och de är själva förkylda. Hatar verkligen när det blir så, man får så dåligt samvete :(

Nej nu ska jag slappa i soffan när maken lägger ungarna :D

2 kommentarer:

Sandra sa...

Så det blidde ett Wii alltså...he he....roooligt!! Köpte ni Mario Kart oxå??

Hur går det med hunden då??

Laaaaav!!
PUSS PUSS PUSS

önskedrömmar sa...

Bara Wii bidde det idag och en extra kontroll.

Det går ev bra med hunden :)
Det har faktiskt ringt två personer som verkar intressanta. Vi ska ev hem till ena familjen som verkar väldigt bra. Hoppas det blir bra..

Love you tooooo.
Puss puss