torsdag 9 oktober 2008

Koffein

Tänk att man kan bli glad för så lite :)
I flera månader har jag försökt få tag på koffeintabletter på apoteket, men det har varit slut. Men idag fick jag äntligen tag på dem :) Känner mig nästan lycklig :D
Jag började ta koffeintabletter förra terminen när jag skulle ha prov och det har underlättat otroligt mycket för mig. När jag får mina trötthetsattacker så kan jag inte göra någonting, kan inte fokusera, får minnesluckor och kan absolut inte koncentrera mig på skolarbetet. Men tar jag en koffeintablett en halvtimme innan ett prov hjälper det mig väldigt mycket, jag blir som en ny människa. Även när jag är ledig får jag mer energi och ork. Härligt att äntligen ha hittat mina älskade tabletter, det hade blivit en lååååång höst och vinter utan dem ;)

Nu känner jag mig som en ny människa, är glad och redo att ta tag i hemmet :)
Dax att slita sig härifrån med andra ord...

Inga kommentarer: