söndag 12 oktober 2008

Trapprenovering

Igår tog vi bort alla saker under trappen och slipade lite. Jag målade även väggen under trappen. Idag målade jag klart väggen och vi har byggt för öppningen på varje trappsteg. Vi har även slipat hela trappen igen och jag har grundmålat undersidan av den. Tror nog att vi kommer att få den helt klar innan jul :D

Idag ringde det en kille som var intresserad av att köpa våran hund. Han verkade väldigt bra enligt maken som pratade med honom.
I fredags ringde det någon som ville ha hunden som "kompis", det känns inte riktigt rätt för då kan han lika gärna bo kvar hos oss. Vi vill verkligen hitta någon som kan aktivera hunden på rätt sätt.

Kommande vecka har jag ett prov som avslutar en datorkurs. Jag vill verkligen göra provet bra, inga slarvfel alltså.
I morgon börjar Företagsekonomi B, utbildningens största kurs. Nästa måndag börjar en ny datorkurs, men den har jag redan gått så jag vet inte hur jag ska göra, gå en annan (om den startar) eller börja på Matematik B på distans. Jag hoppas verkligen att bildredigeringskursen startar...

Måste verkligen försöka träna den här veckan.
Kommer att få träningvärk av allt målande och slipande känner jag :(

Inga kommentarer: