måndag 6 oktober 2008

Susar i örat

I fyra dagar har jag haft en motorväg i örat :(
Har perioder med tinnitus och jag är otroligt glad för att jag inte har det hela tiden. För man blir så otroligt trött i huvudet av detta susande. Ibland trycker det i örat också, känns som huvudet ska spricka eller nåt. Det brukar kännas lite bättre om jag lyssnar på musik med hörlurar. Det blir värre när det är ganska tyst runt omkring mig däremot.
Just nu är jag ensam hemma och det känns som om jag håller på att bli galen!

Min blogg heter ju faktiskt Önskedrömmar, men jag skriver ju ingenting om mina drömmar. Namnet kom jag på efter att ha upptäckt min "bibel", en bok som heter The Secret. Den fick mig att börja tänka annorlunda och mer positivt. Enligt boken ska man skriva upp det man önskar sig, därav namnet. Det började hända mig bra saker efter att jag läst boken men så hamnade jag i en svacka som det är svårt att ta sig ur. Jag läser lite i boken då och då, känner mig mer positiv ju oftare jag hinner läsa, men det är svårt att få tiden att räcka till när jag måste plugga också.
Men jag ska försöka ta upp lite drömmar här. Skriva om de drömmar som slår in tex. Boken finns även som film och någon gång ska jag ta mig tid att se den.

Nu ska jag ta en kopp te för att få upp lite värme, huset blir kallt när man är ensam hemma :(

Inga kommentarer: