tisdag 7 oktober 2008

Jäkla pucko!!

I morgon skulle han flytta, hunden alltså. Förra veckan ringde gubben som skulle ha honom och bokade dag och allt, igår skickade den fega jäveln ett sms till min make att han inte ska ha hunden. I fem jävla månader har han skjutit på köpet!! Åh, vilket pucko!!
Så nu är det bara att sätta ut en ny annons :(

Tänkte även sätta ut mer saker på annons. Vet inte om Blocket eller Tradera är bäst. Tycker inte om att behöva skicka saker, det är skönt att folk hämtar och betalar direkt men det är jobbigt när de ska försöka pruta.
Men jag tycker det är svårt att sätta priser...
Någon som kan ge mig tips på hur jag ska göra??

Vi har bestämt oss för att sälja våran Crosstrainer om vi inte förlorar för mycket på det. Vi ska köpa ett Wii istället :)

I år ska vi fira jul hemma hos oss. Har skrivit en lista på allt som jag vill åtgärda innan dess. Trodde att det skulle bli för dyrt att fixa allt men kom på att vi har det mesta hemma som behövs :) Nu är det bara tiden som fattas...

2 kommentarer:

Anonym sa...

FAAN vilket svin...hoppas att David skällde ut honom REDIGT!!!!!

Carol sa...

Va??! Vilken feggubbe!! Uch vad tråkigt!!