torsdag 23 oktober 2008

Frissan

Japp nu har jag varit hos frissan.
Nöjd?? Vetisjutton, blir nog bättre när jag fixar själv ;) Håret känns iaf mycket friskare och det var ju det som var huvudsaken...
Ja Sandra man får gå till frisören när man är sjuk och går i vuxenskola ;)

Hittade en väldigt smickrande bild på mig...

Snygging va?!?! 3 månader innan min Gastric Bypass. Jag är absolut inte nöjd med min viktnedgång sen operationen, men när jag ser liknande bilder som den här så känner jag mig ganska nöjd ändå :)

Snart helg!! Fattar inte att tiden kan gå så fort!! Barnen ska sova hos sin farmor i morgon :D

Bra förslag Carol med att bestämma sig för att göra en sak. Det skulle nog t o m fungera för mig.

Sofia... Förstår inte heller att du orkar stryka alla kläder?!?! Jag som får ångest av tänka tanken på att jag faktiskt skulle behöva ta fram strykbrädan just nu :( Tror nog jag ska smyga in lite stryktvätt till dig ist ;)

Tack för alla kommentarer ni har till mig :D

Kram på er...

2 kommentarer:

Sandra sa...

Snyyyyyggt!! :-D *visslar*

Fröken ia sa...

Ser ju ut som min gamla frisyr...snyggt ju!!!