tisdag 21 oktober 2008

Sjuk

Suck...
...min förkylning har brytit ut nu :(
Har hostat någon vecka men ändå känt mig helt frisk. I gårkväll kände jag att halsen började krångla. Idag vaknade jag med hals ont och öronvärk. Jag som skulle fika med min älskade systerdotter idag :(

Är iaf ledig från skolan idag. Min klasskompis make begravs idag och då flyttade vi dagens lektion tills i morgon istället.
Har ju engelskaprov på torsdag, det kanske är en bra idé att öppna boken...
Fick veta igår att jag fick VG på Excel-kursen :D

Nej nu ska jag ta en kopp te för att lindra halsen lite.

3 kommentarer:

Carol sa...

Åh grattis till ditt vg, excel är sååå jobbigt, iallafall när man bara är måttligt intresserad!

Sandra sa...

Grattis grattis till betyget.... :-D såå stolt över dig!!

Vi får fika nästa vecka!! Laav joo!!

Fröken ia sa...

Hur mår du darling. Krya på sig