torsdag 16 oktober 2008

Foton


Tog en så fin bild på mina döttrar för några dagar sedan...
Vi var ute i skogen och gick för jag ville ta några bra höstbilder. Det här blev det bästa, men meningen var att jag skulle fotografera träden :)
Jag har blivit helt besatt av trädens färger!! Frågade maken idag om det verkligen brukar vara så otroligt många nyanser på träden så lång tid. Varför har jag inte tänkt på det förrut?? Jag har alltid gillat höstens färger men nu går jag och tittar på alla träd så fort jag går utanför dörren :)
Maken kom fram till att det är för att jag är ute mer nu än förrut, det är därför jag tycker att hösten är lång. Och det stämmer ju verkligen, jag brukar ju bara gå till jobbet och hem igen och då är det ju mörkt. Jag har ju jobbat inomhus utan fönster så himla många år :(
Men nu är jag ju ute massor på dagarna :D
I morgon är det dax för mitt sista Excel-prov. Känns lite pirrigt för förra terminen gjorde jag oxå det provet och då gick det INTE bra :(
Men nu är det verkligen tajm för lite sömn...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom är såå fina tjejerna!! underbart kort!! :-D

Carol sa...

Ja det var jättefint kort!! Tänk om man fick ungarna att posera så!
Ha en trelig helg!